2012年12月17日 星期一

自由之丘 day3- 8/12/2012

今個trip係黃生負責編行程, 所以點搭車我都唔洗煩惱, 而這天跟住黃生搭metro去了幾個地方都感覺好眼花...

第二站 自由之丘, 一個會出書介紹自己的地方



一個近民區的地點, 有點似吉祥寺, 但相比之下, 都係吉祥寺比較多野睇多選擇






一間好有特色的雜貨店加曬相店





有多種有關相機的配件與飾品, 不過此店不是這裡獨有, 記得之後幾天在另一處都有分店











feve



就咁睇完全估唔到佢賣什麼

 




看真點, 好有格調的設計, 原來是賣多種款式多種味道的什豆.




一間玩具雜貨店








這裡都有好幾間我喜歡的家品擺設店




 











又估下這間是什麼店?  原來係一間家務助理店, 係每件家務計算的, 無記錯洗抽油煙機要13000yen





香港已經絕跡的築地銀だこ , 真係要買返盒試下先.



無買錯, 外脆內軟的八爪魚丸,一樣咁好味









有些店值得一看的地方, 但時間不多就可免特地來.

1 則留言:

  1. 有冇食cake ? 聽講日本d 宗師級餅師都係呢區開舖! (目黑區) 不過一件cake 仔可能要成千yen, 但應該物有所值! 我希望出年可以去!
    [版主回覆12/20/2012 12:16:36]問得好, 成個旅程就真係食唔到cake, 一係想買時就關店, 諗住走時買又拎住太多野, 所以都係買唔到喇, 可能有d好出名先要咁貴吧, 不過我覺得唔洗買成千yen件o既, 在新宿最旺的舖位, 都係4-5百yen件, 我亦試過在便利店買件都有好好的水準呢.
    有計劃明年去日本嗎, 希望你成功出發, 玩得盡慶, 買到滿載而歸呀!!

    回覆刪除