2009年5月7日 星期四

太子"大記攦粉, 元朗"TAIPEI"

昨晚剪完頭髮, 好在黃生肯等埋我一齊食飯, 之後去左依排人氣食店o既"大記攦粉"試下, 其實間舖的食物真係平靚正, 唔係話好好好食, 不過咁o既價錢有咁o既水準, 4樣野埋單$66/咋, 平平地細細份可叫多幾樣賞試麻.


叫左個豬頸肉攦粉, d肉就一般喇, 攦粉真係未聽過亦未試過, 其實似係粗身的米線, 亦有d似淋d o既烏東, 湯唔夠熱, 可能我食慣好熱, 不過個湯都夠味.



 


最喜歡食炸野o既我, 依個炸墨魚卷就至啱我, 即叫即炸, 食落甘香可口, 正!



 


叫左個椰菜餃, 其實都幾香菇味, 不過個皮一夾就散.



 


鎮店之寶係依個芝麻糕, 真係好重芝麻味wor, 不過我喜歡食隔離個椰汁糕多d, 個人喜好姐.



 


之前經過元朗千色店開左間新的珍珠奶茶叫"Taipei", 有時覺得元朗真係好旺開飲品, 日本菜, 甜品舖依d舖頭, 間間開襯都排晒長龍. 


 


黃生都想試, 叫左杯都唔錯喇, 幾香滑, 不過重點係d珍珠, 細粒到好似西米咁, 一啜就好多粒, 幾得意, 如果要黎比賽真係有排數lor....haha



2 則留言:

  1. 我都覺得元朗好多野食架, 不過真係好少入去囉, 好鬼遠架 !
    你手上嗰杯奶茶我都想試下呀, 如果有機會我都會買番杯飲下 !
    [版主回覆05/08/2009 18:07:00]23/5你或者可以早少少入去元朗食下野先bor, 我o個朝要返工, 不過2-3點會返返天水圍架喇.

    回覆刪除
  2. 食過Taipei嘅洋葱圈,麻麻!杯珍珠奶茶都幾好飲!
    [版主回覆05/09/2009 14:15:00]咁我下次唔洗試個洋蔥圈lor.

    回覆刪除