2009年5月29日 星期五

pioneer LX71 amp

happy friday, 其實係黃生的happy friday, 噚晚提早半個月買左份生日禮物, 其實我都係sponsor一半喇, 就係pioneer SC-LX71 amplifier, 之前換左部電視之後, 佢已經心掛掛想換埋部amp, 咁先可以完全感受到HD的威力.



 


原價$900/ HDMI cable, 優惠價$500/買埋.



 


黑色外殼, 配合返家中其他組合.




 


我問黃生係咪好好玩呀? 佢話: 係超級好玩!


haha, 佢就係好enjoy玩, 咩都啱玩...



 


貴野係唔同d, 有sensor auto set speaker



 


買埋兩隻發燒碟試新amp, 講真, 未換amp試聽依兩隻碟已經好得, 真係靚聲到不得了, 尤其係右邊個新加坡歌手 - 徐雯, 把聲真係似鄧麗君似得好緊要, 同樣聽出耳油!!




 


榮休的舊amp, 遲d就幫你搵個新主人.



2 則留言:

  1. amp拍賣競投開始~
    賣家:請問你的即時買價是多少呢~??
     
    [版主回覆06/01/2009 00:04:00]10萬9千7.....WAHAHA......

    回覆刪除
  2. 哈... 你玩的全部都係貴價貨...
    不過有正音響聽CD都係一流享受, 我連普通hi fi都未買, 而家聽歌靠電腦, 勁唔開心...
    [版主回覆06/01/2009 10:52:00]唔係唔係, 我依d比我覺得係貴, 但都只係中階級咋, 同高級重差好遠呢...
    講真, 比我聽hi fi我都ok 架, 不過聽慣好野再聽返hi fi就真係會唔習慣, 我要求本來唔高, 不過家中有位咩都啱玩的人, 所以我都漸漸跟到佢少少咁喇....
    你平平地快d買返部hi fi喇, 聽歌真係一生其中一大樂趣黎架! 黃生都係從旅行同amp最後揀左依樣咋...

    回覆刪除