2009年5月7日 星期四

巾幗梟雄 & medium...好好睇

早排無咩電視劇集好追, 上星期開始睇"巾幗梟雄"又比到我驚喜bor, 本身有鄧萃雯已經係必睇之選, 加上其他老戲骨-黎耀祥, 岳華等就更有睇頭, 最重要戲情真係有d似"糖心風暴, 家好月圓"咁高潮跌起, 一幕幕精彩場面睇得我興奮拍掌, 大喊好野!! 而家都唔想一早睇定劇情, 希望保持祈待感, 不過唔知忍到幾耐, 又可能唔知邊個無嗱嗱爆響口話比我知.


 


另外又要講下medium(鬼線人), 已經做到第4輯喇, 我真係集集都追住睇, 話晒真人真事講術一個有靈異力量的女人, 佢o既家庭,事業,人生係點樣, 神神怪怪的戲我就最啱, 實在刺激好睇!


沒有留言:

張貼留言