2009年5月28日 星期四

大吉利是之對話

以下係我今日同老死o既msn對話, 一個人人都會經歷的時刻, 就係身後事, 雖然我地都無諗過自己咁快會到依個階段, 不過世事難料, 咩叫意外呀... (雖然咁敏感的話題, 不過我講到標眼水, 係笑唔係喊bor...)


 



Vicki 說:
我死左真係唔想煩到人, 但求有人探下我就滿足喇
Iris 說:
我都係ar, 但真係想有人黎探下我囉.

Vicki 說:
我諗我成世人錢一定無咩, 有d就拎去洗晒, 所以我依刻要簡單就算
Iris 說:
咁你等政府定自己買位先
Iris 說:
我梗係想自己買位, 唔駛把d灰周圍放啦

Vicki 說:
你放心, 你死先我會黎探你, 但我死先, 你就1年記得黎1-2次呀
Iris 說:
 冇問題
Iris 說:
我死先, 你  一年黎1-2次

Vicki 說:
我要慳, 我諗排政府掛
Iris 說:
最好2次以上
Iris 說:
一次少得濟

Vicki 說:
 應承你
Iris 說:
但每次黎, 一定 買d野燒比我
Iris 說:
係一定

Vicki 說:
我諗住買d花咋, 你想燒咩先
Iris 說:
wait, 如果我信左教, 好似唔燒得野的
Iris 說:
燒d ar, 金銀衣紙囉, 最緊 有錢o麻.
Iris 說:
花 - 唔好了
Iris 說:
我覺得信教既人, 個人隨和d

Vicki 說:
咪lor, 你幾時想信教呀
Vicki 說:
唔係wor, 我鍾意買花bor
Vicki 說:
haha, 越講越好笑
Vicki 說:
睇到花, 心情都好d
Vicki 說:
你唔信教, 我就燒錢比你喇
Vicki 說:
我要花咋, 最好買包薯片
Iris 說:
如果信教, 便買花
Iris 說:
老左可能唔 chips了.
Iris 說:
什麼花
Vicki 說:
或者喇, 但食左(薯片)咁多年有感情, 見到都會好開心
Iris 說:
 好

Vicki 說:
七彩的花仔就ok, colorful d麻
Iris 說:

Iris 說:
promise
Iris 說:
只要我行得的, 我都會咁做.
Iris 說:
你都係, 如果我死先, 你唔行得, 便唔好黎探我

Vicki 說:
係wor, 行動不便就無謂黎喇
Iris 說:
當天同我講, 拿, 我今日探你呀, 買左d嘜嘜嘜, 便可以.

Vicki 說:
但係唔黎又點同對方講?
Iris 說:
當天講咪得囉.
Iris 說:
或者寫信燒比我.

Vicki 說:
又燒, 你信教點燒呀
Iris 說:
如果信左教至話你知應點做. haha


2 則留言:

  1. 我都有唸自己架
    都想人來探 1年1-2次啦 送花好了
    哈哈 原來大家唸都差不多
    [版主回覆06/01/2009 11:59:00]我地死左都係怕無人探怕寂寞

    回覆刪除
  2. 你地咁後生就諗定呢D野, 好有PLANNING喎 !
    不過呢 … 我聽屋企個工人姨姨講, 佢地家鄉有D PLAN, 可以月供供5年, 買家棺材, 準備定場地 & 儀式, 唔使死左煩到家人喎 !
    我覺得呢D PLAN好好呀, 點解香港冇既呢 ? 如果有, 我一定幫自己供一份, 唔使DENISE第時周圍撲咁辛苦, 你知啦 … 我冇親戚吖嘛 !
    [版主回覆06/01/2009 12:02:00]又係wor, 我都覺得依d應該有得供款, 自己揀好晒唔洗屋企人粗心, 我就係怕煩到人, 又要屋企人左夾右夾錢去幫我攪葬禮呢...

    回覆刪除