2009年5月18日 星期一

OTO頸肩鬆

last night最重要就係去荃灣千色店取 OTO 頸肩鬆, 自己肩膀問題日益嚴重, 都怪自己坐姿有問題, 就算上大陸按摩好快又會回復原狀, 買之前試過幾款不同牌子同種類的產品;


-osim的脈衝式低周波器, 類似用輕微電流令肌肉舒緩, 自己本身用開osim電腳的器材, 有時行到攰電完都會鬆返d. (無線$2680/附兩塊水凝貼, 有線$13xx/附4塊水凝貼, 但水凝貼用得久會損耗而須要更換)


-osim的手持按摩器, 大舊的按完膀頭會到隻手攰($5xx-7xx), 細舊試過就知無料到($4xx).


-oto腰背鬆, 之前都心郁郁想買依個, 按到成個背連埋坐墊有heat功能, 不過就按唔到頸位.($19xx/)


-oto頸肩鬆, 可放在床上或椅背按摩全身不同部位, 雙向旋轉按摩, 一樣有heat. ($1680)



 


揀左個米色.



 


黃生真人示範, 睇樣都知幾舒服, 重同我爭住用tim.



不過我開始試時, 因為肩膀d筋已經梗晒, 要連按四次先鬆返d, 到今日肩背就有d痛, 唔知係按耐得濟定按錯位呢... 亦可能係我肩頸問題太嚴重.


2 則留言:

  1. 咁其實好唔好用呢?
    我都想買個比父母
    [版主回覆05/19/2009 15:51:00]按得係幾舒服架, 只係可能我按過龍同筋太緊先會按到痛, 真係要keep住按睇下情況會唔會好轉, 我相信唔多唔少一定會有幫忙o既.
    你下次試下帶埋ba ma去千式店行, 行到咁上下你叫佢地陪你試, 睇下佢咩反應咪知佢鍾唔鍾意lor.

    回覆刪除
  2. 黃生應該最開心啦 … 因為你痛起上黎唔使佢出手幫你按嘛 ! 哈哈

    回覆刪除