2009年5月23日 星期六

悠閒公園

依個咁大咁靚o既湖o係我住的區內 --- 天水圍中央公園, 我只係無幾耐前發現, 以前只會行另一邊的噴水池, 完全唔知原來有個咁靚的地方...


22/5星期五放工返到天水圍, 落巴士後經過公園, 今次特別帶相機影底依個地方, 時間已經7點, 快將日落, 但這刻看這公園內的人, 物, 風景真的別有一番滋味.








 


還有人放機器船在湖內玩呢.




 


唔係別人同你傾計, 我都唔知你就僕係這角落, 還一點都唔怕人讓我行得很近對你拍照. 還看見你剪了耳, 應該是有人已幫你絕育了吧.



 







行過這個公園, 令我回想在吉祥寺 - 井之頭恩賜公園感受到的悠閒感覺呢!!


1 則留言:

  1. 呢個公園環境唔錯噃 … 我家附近都有個好靚既公園, 應該一年去到一次既 ! 哈哈哈哈 ~
    [版主回覆05/25/2009 11:29:00]我自己住得算近都真係無咩機會去, 不過放工返去睇戲我一定會去行下relax下先.

    回覆刪除