2009年5月31日 星期日

新高麗苑, 王萍記

上星期六姑姐生日提早請食韓國燒烤, 去左灣仔的新高麗苑, book埋廂房都只係加$100/, 一班人食得傾得特別舒服盡慶, 重無限時間食tim.



 


依間的冷盤真係好啱我食, 個個都覺得正!



 


好少見korea bbq buffet有蝦燒, 而且重好多肉類, 重有啫哩, 炸曼頭, susi... 連西米露, 豬腳薑都有. 


唯一唔好係order左一搾西瓜汁竟然要$60, 真係貴得離譜, 出去拎西瓜食時有d發覺好似吸左d火水味咁, 係依d缺點外, 其他都唔錯的.



 


 


 


唔記得自己有無介紹過依間o係旺角火車站附近的茶餐廳 - 王萍記


次次o係旺角都唔知食咩好時, 都係去返依間舖食咖哩豬扒 & 南乳雞翼, 真係好正!



 


炸得好靚的南乳雞翼, 不過硬係覺得依家d南乳味無以前咁濃.



1 則留言:

  1. 你成日出去飲飲食食, 又唔見你肥, 真係羨慕屎我囉 !
    呢間韓燒我有成10年冇去過啦 … 以前好dirty1難食架 ! 而家變左咁多咩 ?
    [版主回覆06/02/2009 10:00:00]個個都話我食極唔肥, 其實肥晒你地睇唔到的地方咋....
    係呀, 我好多年都唔敢去依D韓式bbq buffet架, 不過係姑姐揀的, 想食得舒服d, 食物同環境都算唔錯喇.

    回覆刪除